معرفي خدمات CIP بانك پاسارگاد

ارائه خدمات بازاريابي آنلاين و ديجيتال

معرفي خدمات CIP بانك پاسارگاد

در اين مقاله قصد داريم به مطالب زير بپردازيم:

 

 

خدمات سي آي پي فرودگاه امام خميني


CIP چيست؟ CIP (سي آي پي) مخفف عبارت Commercial Important Person مي‌باشد و به افرادي اطلاق مي‌شود كه از نظر تجاري مهم هستند. خدمات قابل ارائه به VIP و CIP در فرودگاه، هتل، سالن‌هاي همايش و … تقريبا يكسان و تفاوت عمده بين اين دو در تامين امنيت براي VIP است.

در بسياري مواقع مسافرين براي سفر هاي خود به دنبال خدمات اختصاصي و راحتي هستند تا بتوانند با كمترين استرس و دغدغه فكري به سفر بروند و براي اين منظور فرودگاه‌هاي مختلف اقدام به ارائه خدمات خاصي با عنوان CIP نموده‌اند كه مسافرين علاقمند به استفاده از اين خدمات مي‌توانند از قبل آن‌را از آژانس‌هاي گردشگري تحت قرار داد فرودگاهي خريداري كنند. در اين زمينهتشريفات  اختصاصي واران سي آ پي به عنوان يكي از شركت‌هاي تحت قرار داد فرودگاهي، خدمات CIP رابه مسافرين ارائه مي‌دهد و مسافرين مي‌توانند با درخواست خود و مشخص كردن نوع خدمات مورد نياز كلاس درخواستي CIP را خريداري مي كنند.

ممك است براي شما نيز اين سئوال پيش آيد كه تفاوت ميان خدمات VIP فرودگاه امام  و CIP در چيست؟ تفاوت عمده ميان اين دو نوع خدمات در تأمين امنيت است. مقصود از تأمين امنيت نيز استفاده از محافظان شخصي، جايگاه هاي اختصاصي، دوربين هاي نظارت تصويري و امكاناتي از اين دست مي باشد. از اين رو اشخاص VIP به دليل حساسيت هاي شغلي بيشتر از امكانات امنيتي بيشتري نيز برخوردارند. نكته ديگري كه در مورد اين دو نوع خدمات بايد بدانيد اين است كه هزينه خدمات VIPمعمولا توسط سازمان مربوطه پرداخت مي شود. اين در حاليست كه هزينهCIP فرودگاه امام توسط خود افراد پرداخت مي شود.

 

سالن CIP فرودگاه امام خميني


اين سالن، مجهز‌ترين سالن تشريفات اختصاصي كشور به حسابمي‌آيد كه در مساحتي برابر با ۷ هزار متر مربع در سه طبقه به بهره‌برداري رسيده است. مسافرين ورودي و خروجي فرودگاه امام خميني(ره) كه مايل هستند بعد و قبل از پرواز را در فضايي آرام و بدون استرس بگذرانند مي‌توانند از سالن تشريفات و امكانات موجود در آن بازديد و استفاده نمايند. اين جايگاه به‌عنوان يك ترمينال اختصاصي براي افراد ويژه به نحوي طراحي شده است كه مسافرين محترم جايگاه به همراه مستقبلين و يا مشايعين محترم در فضايي آرام و بدون نياز به اجراي فرايندهاي عادي عمليات فرودگاهي نظير دريافت كارت پرواز و تحويل بار در اين مدت ضمن استراحت و پذيرايي شايسته از ميز اردو مجهز استفاده نمايند.

خدمات CIP فرودگاه امام خميني

  • ارائه خدمات انتقال مسافر از مبدا به فرودگاه و بالعكس بوسيله خودروهاي تشريفات

  • ترانسفر تا پاي پلكان پرواز و بالعكس توسط راهنماي مخصوص CIP
  • كافي شاپ لوكس و سرو انواع نوشيدني گرم و سرد و انواع شيريني، سالاد و دسر جهت مسافرين CIP
  • امكان استفاده از ميز اردور جهت مسافرين، مستقبلين و مشايعت كنندگان
  • دريافت كارت پرواز توسط مسئولين مربوط CIP
  • انجام كليه امور مربوط به بار و ويزا توسط مسئولين مربوط CIP (اخذ ويزا فرودگاهي با هماهنگي قبلي) 
  • استفاده و تردد گيت‌هاي اختصاصي سپاه، پليس، گمرك و پذيرش بار
  • استفاده از فروشگاه‌هاي لوكس با برندهاي خارجي و داخلي معتبر
  • استفاده از اينترنت وايرلس و اتاق مخصوص كامپيوتر و اينترنت
  • باجه بانك اختصاصي به منظور انجام امور بانكي اعم از ارزي (غير از ارز مسافرتي) و ريالي مسافرين
  • اتاق اختصاصي سيگار با تهويه استاندارد
  • فروشگاه خشكبار، چرم، صنايع دستي و خاويار
  • سالن كنفرانس و ملاقات‌هاي خصوصي جهت مذاكرات تجاري
  • سوئيت‌هاي ويژه براي اقامت‌هاي موقت و استراحت‌هاي كوتاه

 

مسافرين مي توانند با انتخاب هر كدام از خدمات CIP از شركت   نسبت به رزرو آن اقدام نمايند و لازم به ذكر است هزينه هاي مربوط به ارايه خدمات CIP بستگي به اجزاي انتخابي مسافرين دارد. همچنين مسافرين علاقمند مي توانند از خدماتVIP  براي گشت‌ها، اقامت، راهنمايي تور در داخل ايران نيز استفاده نمايند. در اين خصوص شركت   با كادري مجرب و داشتن هتل‌هاي بسيار لوكس تحت قرار داد و نمايندگي خطوط هواپيمايي آمادگي دارد تا نسبت به ارايه خدمات CIP و VIP   در ايران و اروپا به مسافرين علاقمند خدمات ويژه ارايه نمايد.

زماني كه قصد پرواز به كشوري را داريد، بليطي از شركت هواپيمايي خريداري مي كنيد كه در آن نوشته شده در روز و ساعت مشخصي بايد در فرودگاه باشيد. سفر دغدغه هاي زيادي دارد، از بستن چمدان تا بردن مدارك و وسايل  مورد نياز. روزي كه پرواز داريد در بهترين حالت ممكن يك آژانس خبر مي كنيد چمدان را كشان كشان به ماشين منتقل كرده و به دليل اينكه ورود ماشين هاي متفرقه به داخل فرودگاه هزينه اضافي در بردارد بايد پياده شويد و دوباره چمدان را به دنبال خود بكشيد تا به سالن انتظار برسيد. البته آنجا هم شرايط خيلي مطلوب نيست دوندگي هاي خودش را دارد بايد ضمن اين كه حواستان به چمدانتان است به دنبال كارت پرواز برويد، در صف طولاني تفتيش بدني بايستيد تا از گيت رد شويد.

ما به شما براي رهايي از اين اضطراب ها خدمات CIP را پيشنهاد مي كنيم.

حالا فكر كنيد شما قصد سفر با هواپيما داريد، بعد از رزرو بليط با خريد cip چه اتفاقي مي افتد؟

ترانسفر: از درب خانه ماشيني به دنبال شما مي آيد. وظيفه حمل و نقل چمدان شما با شخص راننده است. بعد از اينكه به فرودگاه رسيديد به افرادي كه خدمات سي آي پي ارائه مي دهند معرفي مي شويد.

گروه سي آي پي آموزش ديده اند تا براي شما محيطي راحت و بدون دغدغه فراهم كنند. آن ها چمدان شما را تحويل مي گيرند و با احترام و تشريفات شما را به سالن ويژه مي برند.

بيزينس لانج: به مجموعه اي از خدمات فست ترك، گيت اختصاصي بازرسي پليس فرودگاه، تحويل بار، دريافت كارت پرواز از گيت اختصاصي فرست كلاس، گيت اختصاصي گذرنامه و خدمات سالن بيزينس لانج گفته مي شود.كه در ادامه اين مقاله بيشتر با بيزينس لانژ آشنا خوايد شد.

چه خدماتي در سالن بيرينس لانژ ارائه مي شود؟

در آنجا شما مي توانيد حين صرف فنجان قهوه روزنامه بخوانيد، دراتاق هاي مخصوص سيگار بكشيد، غذاهاي خوشمزه صرف كنيد، حتي اگر پرواز تاخير داشت با آسودگي خاطر در اتاق هاي مخصوص استراحت كنيد.

با خدمات فست ترك چيست ؟ فست ترك (fast track) نه تنها كارت پروازتان را بدون دردسر به شما مي دهند، از گيت اختصاصي بازرسي پليس فرودگاه بدون دردسر ماندن در صف هاي طولاني رد مي شويد. همچنين زماني كه از سفر خارجي بعد از ساعت ها معطلي در فرودگاه و پرواز هاي طولاني خسته كننده به فرودگاه مقصد رسيديد؛ ديگر نگران چمدان، مهر پاسپورت، پليس و ... نخواهيد بود.

با رزرو خدمات سي آي پي شما به عنوان  مسافران ويژه فرودگاه با ماشين از سالن تا پاي پلكان هواپيما مي رويد، معمولا اولين صندلي هاي هواپيما براي شما در نظر گرفته مي شود، و جزو اولين نفراتي هستيد كه بدون دردسر به هواپيما وارد يا از آن خارج مي شويد.

اگر سفرتان تجاري باشد، ممكن است هنگامي كه وارد فرودگاه مي شويد گروهي به استقبالتان مي آيند، يا زمان اتمام جلسه مشايعت كنندگاني خواهيد داشت كه تمايل داريد به خوبي و با احترام با آن ها برخورد شود، در خدمات فست ترك براي گروه مستقبلين يا مشايعين هم پذيرايي درخور شان صورت مي گيرد و دغدغه اي بابت اين موضوع نخواهيد داشت.

براي سفرهاي خارج از كشور cip فرودگاه امام با ارائه امكانات در خدمت گزاري به شما حاضر است و براي سفرهاي درون مرزي سي آي پي فرودگاه مهرآباد در خدمت شما مي باشد.

 علت كيفيت متمايز خدمات ارائه شده توسط  خدمات تشريفات واران

  • استفاده از رانندگان مجرب و مسلط به شهر شناسي

  • استفاده از بروزترين خودرو ها
  • استفاده از سيستم تهويه مطبوع خودرو بدون دريافت هزينه اضافي
  • دقت در انجام سرويس در زمان معين شده توسط مسافرين گرامي
  • امكان ثبت شكايت به هردليل از نحوه ي انجام سرويس در وب سايت  
  • تماس با مسافرين گرامي در فاصله زماني معين توسط كارشناسان موسسه جهت ارزيابي سطح رضايتمندي
  • مشاهده هزينه ترانسفر هنگام ثبت رزرو درخواستي در وب سايت  

از ديگر خدمات ارائه شده توسط  خدمات تشريفات واران در حوزه ترانسفر فرودگاهي ،ارائه خودرو هاي لوكس و خودرو هاي گروهي با توجه به نياز مسافرين گرامي ميباشد .

سي آي پي چيست

حروف انگليسي CIP «سي آي پي» مخفف كلمات انگليسي Commercial Important Person به معني «افراد مهم اقتصادي است»، افراد مهم اقتصادي به واسطه مسئوليت و تأثيراتي كه در مبادلات اقتصادي دارند به شدت از جهت زمان در مضيقه بوده و از اين جهت نيازمند خدمت رساني سريع و متفاوتي نسبت به عموم هستند.

يكي از مرسوم ترين خدمات مورد نياز اين بخش از جامعه، تسهيل فرايند تشريفات فرودگاهي است چرا كه اين افراد به واسطه فعاليت خود مرتباً نيازمند سفرهاي داخلي و خارجي هستند و استفاده بهينه از مدت حضور در فرودگاه براي آنان ارزش بسيار زيادي دارد.

جايگاه تشريفات اختصاصي CIP چند سالي است كه جاي خود را در فرودگاههاي كشور باز كرده و امروز استفاده از آن به جزء لاينفك سفر مديران و فعالان اقتصادي تبديل شده است.

فرودگاه بين المللي مهرآباد به واسطه موقعيت مكاني خود و سابقه بسيار زياد آن در كشور جايگاه بسيار ويژه اي به خود اختصاص داده و كمتر ايراني را مي توان يافت كه در طول مدت عمر خود از اين فرودگاه استفاده نكرده باشد.

خوشبختانه چند سالي است كه به همت بخش خصوصي اين فرودگاه مجهز به يكي از مدرن ترين جايگاه هاي تشريفاتي در كشور شده است.

تشريفات اختصاصي واران انصافاً يكي از برترين جايگاههاي CIP در كشور است. ورود به اين جايگاه به تنهايي كافي است كه با مشاهده اوج هنر معماري و ذوق طراحان و سازندگان اين مجموعه احساس دلپذيري داشته باشيد.

بر خلاف ديگر جايگاه‌هاي CIP در كشور، اين جايگاه به نحوي طراحي شده كه شما با حركت در آن، سبك‌هاي معماري سنتي و مدرن را مشاهده خواهيد كرد. فضاي دلچسب اين جايگاه CIP احساس بي نظيري از حضور در فرودگاه براي شما به يادگار خواهد گذاشت.

كيفيت خدمات در اين جايگاه از سوي برند «تشريفات تجاري ايران» تضمين مي شود.

اين جايگاه CIP كه با افتخار مي توان آن را CIP Lounge ناميد مجهز به امكانات منحصر به فردي از جمله سوئيت براي استراحت ميهمانان و اقامت، سالن اجلاس، سالن همايش و كافي شاپ است.

اين جايگاه مدرن مستقلاً امكان ترانسفر عادي و يا تشريفاتي را نيز فراهم كرده است و مي توان كل فرايند سفر را از درب منزل تا بازگشت به منزل يا محل كار به صورت آنلاين سفارش داد.

معرفي خدمات CIP بانك پاسارگاد

يكي از خدمات رفاهي در نظر گرفته شده براي مشتريان وفادارد، بهره مندي از جايگاه تشريفات فرودگاه امام خميني (ره)  و

خدمات CIP بانك پاسارگاد مي باشد.

تعداد سهميه در نظر گرفته شده براي هر مشتري وفادار با توجه به آخرين رده ايشان تخصيص يافته و براي سفر رفت و يا برگشت در يك دوره چهار ماهه قابل استفاده خواهد بود. جهت اطلاع از سهميه باقيمانده در اين دوره به آدرس خدمات CIP— ثبت درخواست رزرو، مراجعه فرماييد.

 

نكات قابل توجه

  •  انجام رزرو قبلي و همراه داشتن كارت وفاداري و رمز مجازي جهت استفاده از خدمات CIP الزامي مي باشد. لذا در صورت تمايل به استفاده از اين خدمات ضرورت دارد حداقل يك هفته پيش از سفر به يكي از راه هاي زير نسبت به انجام رزرو اقدام نماييد:

 

ثبت درخواست رزرو خدمات در سايت باشگاه از طريق مراجعه به آدرس خدمات CIP –ثبت درخواست رزرو
مراجعه به شعب بانك پاسارگاد

  •  خدماتي كه از طريق جايگاه تشريفات فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) ارائه مي گردد به شرح ذيل مي باشد:

 

  1. انجام كليه امور تشريفات سپردن و استرداد بار توسط متصديان تشريفات
  2. انجام تشريفات گمركي
  3. انجام كليه تشريفات ترافيكي اعم از رزرو جا و اخذ كارت سوار شدن به هواپيما
  4. انجام امور بانكي مربوط به عوارض خروجي
  5. پذيرايي از مسافر و استفاده از سلف سرويس رايگان در جايگاه
  6. استفاده از خدمات اينترنت بدون سيم رايگان در محل جايگاه
  7. همراهي و اسكورت از محل جايگاه تا پاي پلكان هواپيما و بلعكس با برخورداري از تشريفات و گيت اختصاصي
  •  حضور در فرودگاه 3 ساعت قبل از پرواز الزامي مي باشد.
  •  استفاده از ترانسفر فرودگاهي، اخذ ويزا، استفاده از سوييت ها، پاركينگ و ساير خدمات قابل ارائه در سالن CIP  با پرداخت هزينه امكان پذير خواهد بود.
  • در حال حاضر ارائه ارز مسافرتي در سالن CIP صرفا با ارائه حواله "بانك سامان" امكان پذير مي باشد.
  •   آدرس سالن CIP: فرودگاه بين المللي امام خميني – روبروي برج مراقبت – جايگاه تشريفات اختصاصي
  •  مسافراني كه از خطوط هوايي British Airways استفاده مي نمايند قادر به استفاده از خدمات CIP نخواهند بود.
  •  در صورت تمايل مي توانيد به عنوان مشايعت كننده و يا مستقبل از سهميه تخصيص يافته استفاده نماييد.
  •  استفاده از خدمات CIP براي افراد كمتر از 2 سال رايگان مي باشد و سهميه اي كسر نخواهد شد.

بيزينس لانژ

واژه "Lounge" يا «لانژ» كه البته برخي اوقات به اشتباه «لانچ» تلفظ مي شود علي رغم سابقه طولاني در مكالمات روزمره اخيراً حتي به لمكده نيز ترجمه شده است. «لانژ» اگرچه به معني محل استراحت است اما هميشه براي بخش خاصي از سينما، رستوران و يا ديگر اماكن عمومي كه مورد توجه طبقه خاصي از جامعه بوده است، مورد استفاده قرار مي گرفته است.

 

«لانژ» در اين سايت صرفاً به معني "LOUNGE" در فرودگاه، هتل و ... مي باشد كه افراد مهم اقتصادي از آن براي استراحت و يا برگزاري جلسات استفاده مي كنند.

"CIP Lounge" نيز «لانژ» اختصاصي افراد مهم اقتصادي؛ عمدتاً محلي است بعد از گيت كنترل گذرنامه در فرودگاه‌هاي بين المللي كه مسافرين تراز اول و يا تجاري، از آن براي استراحت، مذاكرات و برگزاري جلسات استفاده مي نمايند.

«لانژ» عموماً يك سالن اختصاصي با امكان پذيرايي ويژه از ميهمانان است كه ممكن است داراي سوئيت، حمام، اتاق كامپيوتر و پرينتر، سالن ورزش، ماساژ و حتي آرايشگاه باشد.

امكانات هر «لانژ» مختص به همان است و لازم است در زمان ثبت سفارش و رزرو خدمات از امكانات «لانژ» مورد نظر اطلاع حاصل نماييد.

هم اكنون "Business Lounge" يا «بيزينس لانژ» فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) كه در پاره اي از مواقع به اشتباه «بيزينس لانچ» تلفظ مي شود مهمترين و معروفترين «لانژ» اختصاصي در كشور است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.