شركت سئو

ارائه خدمات بازاريابي آنلاين و ديجيتال

شركت سئو

آشنايي با ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ ، ابزاري است كه صاحبان كسب و كار ها مي توانند با استفاده از آن اقدام به تبليغ خدمات و محصولات خود در محيطي با جمعيت بسيار عظيم نمايند. در واقع در ديجيتال ماركتينگ با كمك ابزار هاي ديجيتالي مي توان در دنياي پر مخاطب اينترنت و فضاي مجازي كه امروزه به شدت گسترش يافته است، خدمات و محصولات را به بهترين نحو ممكن ارائه نمود و مشتريان بيشتري را جذب كرد.

معرفي شركت سئو

شركت سئو فرآيند و يا خدماتي را ارائه مي دهد كه سبب بهينه سازي و بهتر ديده شدن وب سايت ها براي موتورهاي جستجو مي شود. شركت سئو در واقع تغييراتي را در محتويات و وب سايت ها ايجاد نموده تا براي موتورهاي جستجو جذابيت بيشتري را داشته باشند. يك شركت سئو سعي كرده تا صفحات وب سايت را در فضاي آنلاين خصوصا گوگل در رتبه ي بالا ببرد. قطعا در فضاي آنلاين موتورهاي جستجو در گوگل و بينگ و....به دنبال وب سايت ها و محتوياتي هستند كه بهينه سازي شده و كلمات كليدي كاربر را در بر داشته باشند پس بنابراين شركت هاي خدماتي مانند شركت سئو فرايند پيشبرد محتويات و بهينه سازي محتويات را در وب سايت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سايت را در موتورهاي جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد كه در پي اين عمل، كسب و كار رونق گرفته و خدمات بالا مي رود. مهمترين مزاياي شركت خدماتي سئو اين بوده كه تمامي تجربه خود را در وب سايت ها اعمال كرده تا در موتورهاي جستجوگر بينگ و گوگل ترافيك ايجاد كنند. متخصصين حرفه اي در شركت خدماتي سئو كارهاي گسترده و تاكتيك هاي موثري را براي انتخاب استراتژي و بررسي سايت ارائه مي دهند.

شركت سئو

سئو و بهينه سازي

منظور از سئو بهينه كردن يك سايت براي موتور هاي جستجو مي باشد كه با به كارگيري اصول سئو در طراحي سايت و تهيه محتواي خوب، در زمان جستجو كاربران در موتور جستجو، سايت مورد نظر در رتبه بالاتري قرار خواهد گرفت و جايگاه بالا در صفحه نتايج يك موتور جستجو، مانند گوگل باعث مي شود كه تعداد بازديد كنندگان آن سايت تا حد زيادي افزايش پيدا كند. از آنجايي كه امروزه به دليل رقابت شديدي كه در ميان صاحبان هر كسب و كاري وجود دارد، داشتن يك سايت كه از نظر موتور جستجو در جايگاه بالايي قرار گيرد، اهميت بسيار زيادي دارد و اينكار منجر به افزايش تعداد بازديد كنندگان سايت و در نهايت جذب هرچه بيشتر مشتريان مي شود.

انواع شركت سئو

بسياري از افراد كه در فضاهاي آنلاين داراي وب سايت هستند از درك فعاليت هاي شركت خدماتي سئو عاجز بوده و به خوبي قادر نيستند تا بفهمند كه اين چنين شركت ها چه پيشبردي براي وب سايت آنها دارد. در واقع بايد گفت كه طبق آمارهاي به دست آمده ۹۳درصد از كابران نتيجه فضاي آنلاين را با يك جستجو شروع مي كنند در صورتي كه تنها ۴۷ درصد از كاربران مقصود خود را در سه نتيجه ي اول جستجو آغاز مي كنند. به طور كلي شركت خدماتي سئو به دو دسته اصلي سئو كلاه سفيد و سئو كلاه سياه دسته بندي مي شود. كه منظور اين دو مفهوم در شركت سئو اين بوده كه سئو كلاه سفيد سايت را با راه هاي قانوني و تكنيك هاي صحيح به افزايش رتبه رسانده اما سئو كلاه سياه سايت را با روش هاي نادرست و غير منطقي به رتبه هاي بالا خواهد رساند كه در اندك زماني اين گونه وب سايت ها از طرف گوگل شناخته شده و موجب پرداخت جرايمي خواهند شد. اما در به كار گرفتن سئو كلاه سفيد گوگل ۲۰۰ فاكتور را براي وب سايت استفاده مي كند كه برخي از اين فاكتورها عبارتند از: امنيت داشتن وب سايت، بالا بردن وب سايت در سرعت بارگذاري، كيفيت داشتن محتواي صفحات، حضور داشتن در شبكه هاي اجتماعي، دارا بودن بك لينك هايي با بهترين كيفيت، بهينه سازي تصويرهايي كه در وب سايت موجود هستند، استفاده نمودن از داده هايي كه ساختار يافته هستند و...كه شركت هاي سئو در بهينه سازي هر چه بيشتر اين موارد تمامي تجربه و تلاش خود را اعمال مي نمايند.

انواع سئو

منظور از ديجيتال ماركتينگ چيست؟

براي بازاريابي و تبليغ محصولات روش هاي گوناگوني وجود دارد كه در اين بين روش بازاريابي آنلاينيكي از جديدترين و به روز ترين روش هايي است كه براي تبليغ بيشتر محصولات به مشتريان مورد استفاده قرار مي گيرد. همانطور كه از عنوان بازاريابي ديجيتال مشخص است، مهمترين فاكتور براي اينكار، بكارگيري از ابزار هاي ديجيتالي مي باشد. امروزه به دليل گسترش دسترسي به اينترنت افراد بيشتر وقت خود را در اينترنت و دنياي مجازي سپر مي كنند كه اين عامل باعث مي شود دنياي اينترنت به محل خوبي براي تبليغ محصولات تبديل شود. در ديجيتال ماركتينگ از هر ابزار ديجيتالي مانند، سايت، ايميل، شبكه هاي مجازي و... براي تبليغ محصولات استفاده مي شود و استفاده از آن تنها محدود به كسب و كارهايي كه به صورت اينترنتي فعاليت مي كنند، نمي شود بلكه كسب و كارهاي سنتي نيز مي توانند با استفاده از بازاريابي آنلاين به تبليغ هرچه بيشتر محصولات و خدمات خود، در دنيايي كه مخاطب آن هدف بسيار گسترده اي دارد، بپردازند.

تبليغ محصولات و خدمات با Digital Marketing

امروزه برخلاف گذشته افراد ديگر به كسب و كار ها به راحتي اعتماد نمي كنند، چرا كه به لطف وجود رسانه هاي اجتماعي مي توانند از نظرات افرادي كه قبلاً از خدمات و محصولات كسب و كارها استفاده كرده اند، به راحتي آگاه شوند و به نظرات آنها بيشتر اعتماد مي كنند. به همين دليل همه كسب و كار ها بايد از ديجيتال ماركتينگ استفاده كنند، تا بتوانند مشتريان بيشتري جذب نمايند.

ديجيتال ماركتينگ

چه تفاوتي بين ديجيتال ماركتينگ و بازاريابي اينترنتي وجود دارد؟

خيلي ها تصور مي كنند كه بازاريابي اينترنتي همان بازاريابي ديجيتال است. اما بايد بگوييم كه اينطور نيست و اين دو باهم تفاوت دارند. در بازاريابي ديجيتال همانطور كه گفته شد از ابزارهاي ديجيتالي استفاده مي شود و اين ابزار ها در بسياري از مواقع مي توانند بدون دسترسي به اينترنت كار كنند اما در بازاريابي اينترنتي تنها از رسانه هايي استفاده مي شود كه به طور دائم به اينترنت متصل هستند. در واقع بازاريابي اينترنتي زير مجموعه اي از بازاريابي ديجيتال مي باشد.

دليل استفاده از ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ

استفاده از ابزار هاي بازاريابي ديجيتال باعث مي شود كه صاحبان كسب و كار ها در مقايسه با روش هاي بازاريابي سنتي دسترسي خيلي سريع تر و راحت تري به جامعه هدف خود داشته باشند. علاوه بر اين استفاده از اين ابزار ها به هزينه بسيار كمتري در مقايسه با روش هاي سنتي دارد و در عين حال امكانات تبليغاتي بسيار متنوعي را در اختيار صاحبان كسب و كار ها قرار مي دهد.

ساير خدمات شركت وبسپنتا:

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.