بازاريابي ويديويي (Video Marketing)

ارائه خدمات بازاريابي آنلاين و ديجيتال

بازاريابي ويديويي (Video Marketing)

ديجيتال ماركتينگ در واقع زير مجموعه اي از بازاريابي است كه در چند سال اخير پيشرفت بسيار زيادي كرده است و امروزه بسياري از كسب و كارها اقدام به انجام اين نوع از بازاريابي براي كسب و كارهاي خود و رسيدن به موفقيت در اين راه مي كنند. شما نيز مي توانيد با يادگيري بازاريابي آنلاينعلاوه بر اينكه كسب و كار خود را گسترش مي دهيد و مشتري هاي بيشتري را جذب مي كنيد، شروع به كار در يك شركت و يا كسب و كار ديگر نيز نماييد و به اين ترتيب اقدام به كسب درآمد كنيد. در اين مطلب ما قصد داريم نكاتي بسيار مهم براي بازاريابي ديجيتالرا براي شما بيان كنيم تا بيشتر با اين موضوع آشنا شويد.

ديجيتال ماركتينگ چيست؟

براي تعريف ديجيتال ماركتينگ معمولا نمي توان تعريف دقيقي آورد و شما براي اينكه به خوبي با مفهوم آن آشنا شويد بايد ابتدا اطلاعاتي درباره تكنيك هاي آن بدست آوريد و بعد از آن با برخي از مفاهيم آن آشنا خواهيد شد و مي توانيد به تعريف جامعي از بازاريابي ديجيتال دست پيدا كنيد. با وجود تمامي اين مسائل مي توان تعريف نسبتا مناسبي را از ديجيتال ماركتينگ در اختيار افراد مبتدي قرار داد تا بتوانند بيشتر با اين موضوع آشنا شوند.

در اين تعريف آمده است كه تمامي خدمات بازاريابي كه با استفاده از تكنيك ها و ابزارهاي مختلف در فضاي مجازي و ديجيتالي مانند شبكه هاي اجتماعي، وب سايت ها و اپليكيشن هاي موبايل صورت مي گيرد بازاريابي آنلاين گفته مي شود. البته اين تعريف تنها يك تعريف كلي است كه نمي توان آن را تعريف واحدي براي اين نوع از بازاريابي دانست بلكه شما براي آشنايي بيشتر همانطور كه بيان كرديم بايد سعي كنيد كه بهتر با ابزارها و تكنيك هايي كه در اين زمينه وجود دارد آشنا شويد.

بازاريابي ديجيتال

مزاياي ديجيتال ماركتينگ نسب به ساير انواع بازاريابي ها چيست؟

اين روش از بازاريابي مزاياي بسيار زيادي هم براي بازاريابان و هم براي مشتريان دارد، امروزه تقريبا تمامي افراد بيشتر كارهاي خود را با استفاده از گوشي موبايل و يا لپ تاپ و كامپيوترهاي شخصي انجام مي دهند و معمولا كمتر كسي را پيدا مي كنيد كه براي انجام برخي از كارهاي خود به صورت حضوري مراجعه كند. اين موضوع باعث شده است كه تقريبا تمامي خانواده ها براي انجام خريدهاي خود و يا دريافت خدمات مختلف به صورت اينترنتي اقدام كنند، بنابراين در چنين شرايطي كسب و كاري مي تواند گوي رقابت را از ساير كسب و كارها بربايد كه بتواند در اين فضا به خوبي فعاليت كند و در واقع بازاريابي ديجيتال به بهترين شكل خود انجام دهد.

خدماتي از شركت وبسپنتا مشاوره بازاريابي آنلاين، مشاوره به كسب و كار آنلاين، طراحي لوگو، شركت سئو.

بازاريابي ديجيتال باعث شده است كه امروزه مشاغل خانگي زيادي به وجود آيد و افرادي كه در زمينه بازاريابي فعاليت دارند بتوانند به راحتي از منزل خود نيز اين كار را انجام دهند، علاوه بر اين مشتريان نيز ديگر براي خريد محصول و يا دريافت خدمات نياز به مراجعه حضوري نخواهند داشت و مي توانند بر اساس همين بازاريابي ديجيتال تصميم بگيرند كه كدام محصول را خريداري كنند و يا از كدام خدمات استفاده كنند.

بهينه سازي وب سايت مهمترين عامل در بازاريابي ديجيتال

ديجيتال ماركتينگ داراي بخش هاي مختلفي است كه هر يك از آنها كاربردهاي خاص خود را دارا هستند و مزايايي را براي شما خواهند داشت ولي بدون شك يكي از مهمترين بخش هاي آن بهينه سازي وب سايت و يا به اختصار سئو نام دارد كه در اين بخش شما بايد براي كسب و كار خود يك وب سايت را طراحي كنيد تا با استفاده از آن بتوانيد محصولات خود را به نمايش بگذاريد و آنها را به فروش برسانيد. امروزه تقريبا مي توان گفت تمامي كسب و كارها چه اينترنتي باشند و چه به صورت حضوري فعاليت داشته باشند داراي يك سايت هستند و به همين دليل تمامي رقيبان شما نيز داراي يك سايت براي معرفي محصولات خود مي باشند.

سئو

بنابراين براي اينكه بتوانيد با اين وب سايت ها رقابت كنيد بايد وب سايت خود را در ليست موتورهاي جستجو بالا بياوريد كه به اين كار بهينه سازي وب سايت يا همان سئو گفته مي شود. بنابراين اولين اقدام شما بايد اين باشد كه يك متخصص سئو براي وب سايت خود استخدام كنيد تا بتوانيد به اين شكل وب سايت خود را بهينه سازي كنيد و بتوانيد با استفاده از بازاريابي ديجيتال مشتري هاي بيشتري را به سمت كسب و كار خود جذب كنيد.

معرفي برخي از ابزارهاي بازاريابي ديجيتال

ديجيتال ماركتينگ داراي ابزارهاي زيادي است كه در قسمت زير به برخي از آن ها اشاره مي نماييم. تمامي روش هايي كه در قسمت زير آورده شده در طراحي و اجراي كمپين بازاريابي ديجيتال بسيار مؤثر و حائز اهميت مي باشند.

1. بازاريابي محتوا (Content Marketing)

از جمله ي بهترين ابزارهاي مناسب در جهت طراحي و اجراي كمپين ديجيتال ماركتينگ، بازاريابي محتوا مي باشد كه متناسب با هر بودجه و سرمايه اي مي باشد و از طرفي براي تمامي كسب و كارهاي اينترنتي مناسب و به صرفه مي باشد. در اين نوع بازاريابي مي توانيد بر اساس نيازي كه مخاطبان و كاربران شما دارند، اقدام به توليد محتوا نماييد. در اين نوع از ابزار بدون اينكه شما به دنبال مشتري برويد، با فراهم آوردن محتوايي مناسب و در خور مخاطب، مشتري را به سمت خود مي كشيد و بدين طريق از شما، محصولات و خدماتتان را درخواست مي نمايد.

2. شبكه هاي اجتماعي (Social Media)

يكي از مؤثرترين ابزارهايي كه در ديجيتال ماركتينگ وجود دارد، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي مي باشد. اكثر كاربران اينترنتي اقدام به وب گردي از طريق گوشي هاي همراه خود نموده و اين يكي از علل اصلي حضور دائم آن ها در اكثر شبكه هاي اجتماعي مي باشد. با اين وجود طراحي و اجراي كمپين بازاريابي بهترين و بيشترين بازدهي را براي كسب و كارهاي اينترنتي فراهم مي آورد. لازم به ذكر است كه هر شخصي مي تواند از شبكه هاي اجتماعي به عنوان روشي براي طراحي و اجراي كمپين بازاريابي خود استفاده نموده و اقدام به كسب درآمد و پول نمايد.

ابزار ديجيتال ماركتينگ

3. اينفلوئنسر ماركتينگ

در اين نوع از بازاريابي از افرادي استفاده مي شود كه در زمينه ي بازاريابي و طراحي و اجراي كمپين بازاريابي داري بيشترين تاثير بر مشتري ها باشند و بتوانند بر رفتار و انتخاب آنها اثر مستقيم بگذارند. لازم به ذكر است كه تمامي اينفلوئنسرها در قبال تبليغاتي كه مي كنند، درصدي از فروش و يا هزينه اي در قبال اين تبليغات دريافت مي نمايند.

4. بازاريابي ويديويي (Video Marketing)

از جمله ابزارهاي مناسبي كه بيشترين تأثيرات را بر روي مخاطبين خود گذاشته بازاريابي ويدئويي مي باشد. به دليل اينكه مشغله هاي فكري و كاري زياد شده است اكثر مخاطبان ديدن فيلم ها را به خواندن محتواهايي با متون خسته كننده ترجيح داده كه حاكي از تغيير در سليقه مخاطبان مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.